مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-14سياسي

فضاهای بلااستفاده در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: فضاهای آموزشی بلااستفاده دستگاه ها در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورس اظهار کرد: امروز همه ما تکلیف داریم به آموزش و پرورش کمک کنیم که فرصت مغتنمی برای شورای آموزش و پرورش است.

وی گفت: دولت آموزش و پرورش را با مشکلات زیادی به ویژه در حوزه منابع انسانی تحویل گرفت اما به مرور اقدامات مهمی انجام گرفت که باز هم نیاز بوده به این مجموعه کمک شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت خوبی دارد اما نباید به آن بسنده کرد و از هر فرصتی برای ارتقای این مجموعه استفاده خواهیم کرد اضافه کرد: ظرفیت و توانمندی آموزش و پرورش استان همدان بالاست و ما آموزش و پرورش را ویژه می بینیم چون جایگاه والایی دارد.

وی ورود خیرین را به حوزه آموزش و پرورش مهم برشمرد و گفت: تا خیرین را پای کار آموزش و پرورش نیاوریم و خانواده ها را با این مجموعه همراه نکنیم، موفقیت زیادی نخواهیم داشت.

رضانیا خاطرنشان کرد: مردمی سازی جزو ارکان اصلی و راهبردی این دولت است و ما قائل به مردمی سازی در حوزه مدارس غیردولتی هستیم اما در توسعه و ارتقای خصوصی سازی با طمانینه حرکت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای بلااستفاده در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد

فضاهای بلااستفاده در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد