مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-17اقتصادي

20 پیشنهاد از سوی استانهای همجوار ترکمنستان برای تفاهم و توافق


مدیر کل سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی به نمایندگی از استان های هم مرز با ترکمنستان در هفدهمین اجلاس مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان حضور دارد و 20 پیشنهاد سه استان را برای تفاهم و توافق مطرح کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی به نمایندگی از استان های هم مرز با ترکمنستان در هفدهمین اجلاس مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان حضور دارد و 20 پیشنهاد سه استان را برای تفاهم و توافق مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیروزه اظهار کرد: خراسان شمالی به نمایندگی از دو استان دیگر یعنی گلستان و خراسان رضوی در هفدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و ترکمنستان حضور دارد و سعی دارد 20 درخواست سه استان را در زمینه های مختلف حمل و نقل، بهداشت و درمان، نفت، محیط زیست و .

در متن تفاهم ها و قراردادها بگنجاند.

وی از فعالیت هفت کمیته برای پیشبرد مذاکرات یاد کرد و افزود: مسئولیت کمیته استان ها با استانداری خراسان شمالی به نمایندگی از سه استان هم مرز با کشور ترکمنستان است.

وی افزود: در مذاکرات مقدماتی گروه پیشرو موارد مطرح و برای توافق در مذاکرات مسئولان عالی (وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی) به امضای طرفین خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پیشنهاد از سوی استانهای همجوار ترکمنستان برای تفاهم و توافق

20 پیشنهاد از سوی استانهای همجوار ترکمنستان برای تفاهم و توافق