مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-16فناوري

اطلاعات مشتریان انگلیسی سامسونگ به سرقت رفت


مشتریان سامسونگ در انگلیس هشداری را مبنی بر این که ممکن است داده های آنها به خطر افتاده باشد و هدف دسترسی غیرمجاز قرار گرفته باشد، دریافت کرده اند.

- مشتریان سامسونگ در انگلیس هشداری را مبنی بر این که ممکن است داده های آنها به خطر افتاده باشد و هدف دسترسی غیرمجاز قرار گرفته باشد، دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هشدار به خصوص برای آن دسته از مشتریانی داده شده است که در فاصله اول ژوییه سال 2019 تا 30 ژوئن سال 2020، از فروشگاه آنلاین سامسونگ برای انگلیس، خرید کرده اند.

هر چند سالها طول کشید تا این شرکت از این حمله مطلع شود، اما تصور می رود اطلاعات بسیار حساس مشتری از جمله اطلاعات پرداخت، دست نخورده مانده است.

طبق گزارش وب سایت بلیپینگ کامپیوتر، تصور بر این است که یک هکر، از آسیب پذیری در یک برنامه شخص ثالث که توسط سامسونگ استفاده شده بود، بهره برداری کرده اما دقیقا مشخص نیست که این هکر، چگونه به داده ها دست یافته است و آیا این آسیب پذیری تا به امروز اصلاح نشده است یا خیر.

مشتریان سامسونگ در انگلیس، ایمیلی با این مضمون دریافت کرده اند: در 13 نوامبر سال 2023، مشخص شد که یک فرد غیرمجاز، از یک آسیب پذیری در یک برنامه تجاری شخص ثالث که ما استفاده می کنیم، سوء استفاده کرده است و بعضی از اطلاعات شخصی برخی از مشتریان که در سایت تجارت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مشتریان انگلیسی سامسونگ به سرقت رفت

اطلاعات مشتریان انگلیسی سامسونگ به سرقت رفت