مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-03سياسي

دستور وزیر کشور درباره آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد


وزیر کشور همچنین در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان با خانواده فوت شدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد ابراز همدردی کرد و از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد و علت این حادثه را مورد بررسی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، احمد وحیدی در تماس تلفنی با استاندار گیلان خواستار کمک فوری به مجروحان حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد شد.

 احمد وحیدی که به همراه هیات دولت در سفر استانی کردستان بسر می برد، پس از اطلاع از حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد، در تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان جزییات این حادثه قرار گرفت و ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد.

 وحیدی همچنین در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان با خانواده فوت شدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد ابراز همدردی کرد و از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد و علت این حادثه را مورد بررسی دقیق قرار دهند و در صورت قصور انسانی عامل یا عاملان آن را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

  در پی بروز آتش سوزی در یک کمپ اعتیاد در شهرشتان لنگرود متاسفانه تعداد 32 نفر فوت و تعداد 17 نفر مصدوم شده اند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر کشور درباره آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد

دستور وزیر کشور درباره آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد