مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-28اجتماعي

قفل دانشگاه یزد بر کاهش بار ترافیکی شهر


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: عبور مسیر جاده گازی با ساخت بلوار ایرج افشار در راستای کاهش بار ترافیکی شهر یزد، منوط به موافقت دانشگاه در واگذاری بخشی از اراضی این مرکز آموزشی است اما این مرکز دانشگاهی تاکنون موافقت نکرده است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: عبور مسیر جاده گازی با ساخت بلوار ایرج افشار در راستای کاهش بار ترافیکی شهر یزد، منوط به موافقت دانشگاه در واگذاری بخشی از اراضی این مرکز آموزشی است اما این مرکز دانشگاهی تاکنون موافقت نکرده است.

محمد مهدی نیکونژاد افزود: بر اساس قانون مراکز آموزش عالی باید 40 تا 50 درصد زمین هایی که در اختیار این مراکز قرار دارند، به ساخت و ساز تبدیل شود و فقط 60 هزار متر فضای خود را به عنوان عرصه می توانند نگه دارند.

وی تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد فقط در 4.

5 درصد زمین های دانشگاه یزد ساخت و ساز شده و لذا اگر این دانشگاه تمام همت خود را در 10 سال آینده بکار گیرد به سقف قانون یاد شده نمی رسد و در این عرصه دانشگاه عقب است و نتوانسته از زمین های افتاده خود استفاده بهینه کند.

نیکونژاد با بیان این که بلوار ایرج افشار باید از وسط دانشگاه یزد عبور کند و جزو طرح تفصیلی شهر یزد است اما تاکنون این مرکز آموزشی با آن موافقت نکرده است، افزود: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل دانشگاه یزد بر کاهش بار ترافیکی شهر

قفل دانشگاه یزد بر کاهش بار ترافیکی شهر