مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-11سياسي

در ترویج علم و تزریق علم به زندگی اجتماعی هنوز راه بسیار است


مدیر آسمان نمای گنبد مینا تاکید کرد: کشور در سال های اخیر در رشد علمی بسیار موفق عمل کرده است، اما در ترویج علم و تزریق علم به زندگی اجتماعی هنوز راه بسیار است.

- مدیر آسمان نمای گنبد مینا تاکید کرد: کشور در سال های اخیر در رشد علمی بسیار موفق عمل کرده است، اما در ترویج علم و تزریق علم به زندگی اجتماعی هنوز راه بسیار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهاجری، مدیر آسمان نمای گنبد مینا در مراسم گرامیداشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه و افتتاحیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران که با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان کشور در محل آسمان نمای گنبد مینا برگزار شد، با اشاره به نقش مهم علم در توسعه و صلح به جهانی، گفت: این مرکز سال های سال در ترویج علم به خصوص علم نجوم پیش قدم بوده و هست و برای آشنایی بیشتر جوانان گام های بلندی برداشته است.

وی افزود: برنامه این مرکز ترویج علوم دیگر علاوه بر علم نجوم است و باید در علوم دیگر نیز اقدامات ویژه ای برای ترویج انجام شود.

مهاجری تاکید کرد: کشور در سال های اخیر در رشد علمی بسیار موفق عمل کرده است، اما در ترویج علم و تزریق علم به زندگی اجتماعی هنوز راه بسیار است.

علم نیازمند نظام حکمرانی مبتنی بر اخلاق و آزادی است جعفر توفیقی ، وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از انجمن ترویج علم که سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ترویج علم و تزریق علم به زندگی اجتماعی هنوز راه بسیار است

در ترویج علم و تزریق علم به زندگی اجتماعی هنوز راه بسیار است