مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-04بين الملل

رفتار آمریکا جنگ غزه را گسترش داد/رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی نجات نمی یابد


سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تنفس مصنوعی که آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به اسراییل می دهند، راه چاره نجات رژیم صهیونیستی نیست، گفت: رفتارهایی که آمریکا انجام می دهد جنگ را گسترش خواهد داد.

- ایسنا/همدان سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تنفس مصنوعی که آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به اسراییل می دهند، راه چاره نجات رژیم صهیونیستی نیست، گفت: رفتارهایی که آمریکا انجام می دهد جنگ را گسترش خواهد داد.

سردار رضا طلایی نیک شنبه 13 آبان در راهپیمایی روز دانش آموز در جمع مردم همدان، اظهار کرد: میدان امام همدان همانند تاریخ 45 ساله گذشته خود نمادی از دیانت و سیاست و نماد جهاد و مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: میدان امام در این 45 سال مانند امروز، حضور اقشار گوناگون مردم شهیدپرور همدان را به خود زیاد دیده است و امروز طوفانی تر و پرشورتر از گذشته از پیشکسوتان و اصحاب انقلاب تا همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانانی که پرچم مبارزه با آمریکا، استکبار و صهیونیسم را محکم تر از گذشته به دست گرفتند، در این تجمع انقلابی حضور دارند.

طلایی نیک افزود: ما از روزی که انسان خلق شد تا انتهای تاریخ بشریت شاهد هستیم بنا به روایت قرآنی و تجربه تاریخی دو جبهه در جهان وجود داشته و خواهد داشت؛ جبهه حق و جبهه باطل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار آمریکا جنگ غزه را گسترش داد/رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی نجات نمی یابد

رفتار آمریکا جنگ غزه را گسترش داد/رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی نجات نمی یابد