مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-25ورزشي

صعود مقتدرانه تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران به مرحله نیمه نهایی


تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران به چهارمین برد پیاپی اش در بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

- تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران به چهارمین برد پیاپی اش در بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت چین در چهارمین دیدارش در مرحله گروهی بازی های پاراآسیایی هانگژو به مصاف تایلند رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 74 بر 63 شکست دهد و ضمن کسب چهارمین پیروزی پیاپی، صعود مقتدرانه اش را به مرحله نیمه نهایی رقم بزند.

امید هادی اظهر، محمد محمدنژاد، مرتضی عابدی، محسن طلوعی و مهدی عباسی بازیکنان ایران در شروع این بازی بودند.

تیم تایلند که با تفکرات سرمربی ایرانی خود مازیار میرعظیمی پا به این دیدار گذاشته بود علیرغم تلاش فراوان در کوارتر اول با نتیجه 20 بر 17 شکست خورد.

تیم ایران در کوارتر دوم هم عملکرد بسیار بهتری ارائه کرد و با نتیجه 24 بر 10 پیروز شدند تا نیمه اول 44 بر 27 به پایان برسد.

تیم ایران که در این دیدار محمدحسن سیاری یکی از بهترین بازیکنان و لژیونرش را به علت مصدومیت از ناحیه دنده در اختیار نداشت، در کوارتر سوم به تساوی 15 بر 15 رضایت داد و در کوارتر چهارم با نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود مقتدرانه تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران به مرحله نیمه نهایی

صعود مقتدرانه تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران به مرحله نیمه نهایی