مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-21سياسي

برای تبیین به واژه سازی، ادبیات و گفتمان نیاز داریم


معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج تاکید کرد: برای تبیین به واژه سازی، ادبیات و گفتمان نیاز داریم تا بتوانیم با شالوده شکنی های جدید این گفتمان ها و ادبیات را تولید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عبداللهی فر معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج: با تاکید بر این که مقاومت راهبرد اصلی در مقابل هر نوع دشمن و تهدیدی است، گفت: حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار نظام اسلامی و معمار کبیر انقلاب معتقد بودند بدون مقاومت در مقابل دشمن چه دشمنان درونی و چه دشمنان بیرونی، چه نفس شیطان و چه جوامع و دولت های شیطانی امکان موفقیت وجود ندارد.

وی افزود: تجارب آن بزرگوار این بود که مقاومت به شکل فردی ممکن است یک نفر را نجات دهد اما از آنجایی که شیطان ها بزرگ شدند و شیطان های اکبر به وجود آورده اند و دولت ها شیطانی شده اند، مقاومت هم باید ملی شود.

این درس بزرگ حضرت امام (ره) بود که به ملت ایران داد.

معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج بر ضرورت توسعه مقاومت از ملی به فراملی اظهار کرد: امام معتقد بود اگر یک ملت در وانفسای هجمه استکبار جهانی، تنها باشد حذف خواهد شد.

لذا راهبرد معظم له این بود که باید جبهه مقاومت شکل بگیرد و مقاومت را از سطح ملی به سطح فراملی و جهانی و منطقه ای سوق دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تبیین به واژه سازی، ادبیات و گفتمان نیاز داریم

برای تبیین به واژه سازی، ادبیات و گفتمان نیاز داریم