مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-15اقتصادي

توقیف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام


 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام: این میزان نفت سفید در جریان پیگیری یک گزارش توسط گشت های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی از یک شرکت شن و ماسه در شهرستان ایلام کشف و ضبط شد.

-  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از کشف و توقیف 31 هزار لیتر سوخت( نفت سفید) به ظن قاچاق در یک شرکت شن و ماسه خبر داد.

سید مهدی محمدی شامگاه چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، توضیح داد: این میزان نفت سفید در جریان پیگیری یک گزارش توسط گشت های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی از یک شرکت شن و ماسه در شهرستان ایلام کشف و ضبط شد.

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده مشخص شد که شرکت مذکور برخلاف ضوابط قانونی، اقدام به نگهداری این مقدار سوخت(نفت) کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام ابراز کرد: با اقدام مأموران گشت تعزیرات حکومتی، شرکت نفت و پلیس امنیت اقتصادی، پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده و کسب دستور قضایی از قاضی تعزیرات حکومتی؛ محموله مکشوفه توقیف شد.

محمدی گفت: پرونده مربوطه در یکی از شعب تعزیرات حکومتی ایلام در حال رسیدگی است و پس از اخذ استعلام های مربوطه و سیر مراحل قانونی، در صورت محرز بودن تخلف، شرکت مذکور به اشد مجازات محکوم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام

توقیف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایلام