مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-14حوادث

عدم توجه به جلو علت 28 درصد تصادفات درون شهری در سیستان و بلوچستان


رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: بررسی تجزیه و تحلیل حوادث رانندگی در 7 ماهه سال جاری نشان می دهد که علت 28 درصد از تصادفات عدم توجه به جلو در سطح معابر درون شهری استان بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: بررسی تجزیه و تحلیل حوادث رانندگی در 7 ماهه سال جاری نشان می دهد که علت 28 درصد از تصادفات عدم توجه به جلو در سطح معابر درون شهری استان بوده است.

سرهنگ محمدعلی بزی در گفت وگو با ایسنا، افزود: بیش از 28 درصد از علل تامه وقوع تصادفات در معابر شهری استان عدم توجه به جلو و نقص ماده 180 آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد.

وی افزود: ماده 180 آیین نامه راهنمایی و رانندگی صراحتا اعلام می دارد که رانندگان در هر شرایطی باید به جلو توجه کافی و لازم را داشته باشند و از انجام کارهایی مانند خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، صحبت کردن با دیگر سرنشینان و دیگر مواردی که موجب حواس پرتی و عدم تمرکز راننده نسبت به جلو می شود می بایست خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه یک لحظه غفلت و حواس پرتی می تواند عواقب جبران ناپذیری را موجب شود از رانندگان خواست؛ حین رانندگی حتما دقت کافی به جلو داشته با سرعت مطمئنه تردد نمایند تا شاهد حوادث تلخ برای خود و دیگران نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به جلو علت 28 درصد تصادفات درون شهری در سیستان و بلوچستان

عدم توجه به جلو علت 28 درصد تصادفات درون شهری در سیستان و بلوچستان