مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-25سياسي

نیازمند برنامه ریزی برای نخبگان خارج از کشور به دور از تنگ نظری هستیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نیازمند برنامه ریزی برای نخبگان خارج از کشور به دور از تنگ نظری هستیم، گفت: بسیاری آرزو دارند به ایران بیایند و کار خیر انجام دهند، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نیازمند برنامه ریزی برای نخبگان خارج از کشور به دور از تنگ نظری هستیم، گفت: بسیاری آرزو دارند به ایران بیایند و کار خیر انجام دهند، اما راهکار آن فراهم نیست، بر این اساس نباید این ظرفیت ها نادیده گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه کارگروه بررسی آخرین وضعیت تدوین سند راهبردی ایرانیان مقیم خارج از کشور که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: درباره امور ایرانیان خارج از کشور کوتاهی کردیم و از ظرفیت فرهنگی و اقتصادی آنها بهره نبردیم، بسیاری آرزو دارند به ایران بیایند و کار خیر انجام دهند، اما راهکار آن فراهم نیست.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت دانشمندان و نخبگان ایرانی در خارج از کشور نیازمند برنامه ریزی به دور از تنگ نظری هستیم و نباید این ظرفیت ها نادیده گرفته شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر رویکردهای فرهنگی درباره مسائل ایرانیان خارج از کشور بیان کرد: باید نسبت به نظام مسائل ایرانیان خارج از کشور رویکرد فرهنگی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند برنامه ریزی برای نخبگان خارج از کشور به دور از تنگ نظری هستیم

نیازمند برنامه ریزی برای نخبگان خارج از کشور به دور از تنگ نظری هستیم