مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-16اجتماعي

یزد پایتخت قصه و قصه گویی کشور شد


معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتخاب یزد به عنوان پایتخت قصه و قصه گویی ایران خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی قصه و قصه گویی به یزد منتقل و در این استان دایر می ‎شود.

- ایسنا/یزد معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتخاب یزد به عنوان پایتخت قصه و قصه گویی ایران خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی قصه و قصه گویی به یزد منتقل و در این استان دایر می ‎شود.

حامد علامتی در آیین تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی استان یزد که قبل از ظهر امروز پنجشنبه 25 آبان در محل سالن شهید منتظرقائم استانداری برگزار شد، ضمن بیان این که یزد از استانهای دارای شاخص های بارز فرهنگی است، قصه و قصه گویی را یکی از شاخص های اصلی این شهر و استان نام برد.

وی با اشاره به این که این روزها شاهد برگزاری محافل شیرین قصه و قصه گویی در سراسر کشور و یزد به واسطه برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی هستیم، گفت: امسال از سال های خوب قصه و قصه گویی است، به طوری که امسال بیش از 17 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

علامتی گفت: نیم قرن فعالیت کانون پرورش فکری در حوزه قصه و قصه گویی امروز به ثمر نشسته است لذا اکنون به دنبال عمومی سازی و مردمی سازی قصه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد پایتخت قصه و قصه گویی کشور شد

یزد پایتخت قصه و قصه گویی کشور شد