مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-28حوادث

کشف کالای قاچاق از انباری در تورقوزآباد


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع کالای خارجی قاچاق از انباری در تورقوزآباد خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع کالای خارجی قاچاق از انباری در تورقوزآباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: مدتی قبل خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار بازرگانی در محدوده روستای تورقوز آباد اقدام به تهیه و دپوی مقدار فراوانی کالای قاچاق کرده است، به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مخابره شد و ماموران این پلیس رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه نتایج تحقیقات اولیه حاکی از این بود که گزارش واصله صحیح است، گفت: در ادامه ماموران با شناسایی مالک انبار کالا و انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند مالک انبار کالا تعداد فراوانی کالای خارجی به صورت قاچاق تهیه کرده و در این مکان دپو کرده است؛ در نهایت نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی ماموران این پلیس از داخل انبار کالای مذکور، گفـت: در جریان این بازرسی 1800 قلم انواع گوی موزیکال و چراغ خوابی و 2700 قلم لیوان سرامیکی فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی کشف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق از انباری در تورقوزآباد

کشف کالای قاچاق از انباری در تورقوزآباد