مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-18سياسي

رژیم صهیونیستی به جای جنگ با نظامیان با مادران و کودکان می جنگد


مدیر کل امور بانوان وزارت کشور، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در نهایت ضعف قرار دارد، زیرا به جای جنگ با نظامیان با مادران و کودکان می جنگد، خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان مدیر کل امور بانوان وزارت کشور، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در نهایت ضعف قرار دارد، زیرا به جای جنگ با نظامیان با مادران و کودکان می جنگد، خاطرنشان کرد: همین خون های پاک مادران و کودکان بی گناه، باعث نابودی اسراییل خواهد شد.

زینب اختری امروز، 27 آبان ماه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت که در مجتمع زیبا کنار برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، از زنان به عنوان سربازان خط مقدم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: سربازان خط مقدم باید خود را مجهز کنند.

وی با اشاره به مسئله فلسطین و اتفاقات رخ داده در بیش از یک ماه اخیر، افزود: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی خبر از پایان داعش داد، امیدواریم شاهد تحقق نابودی اسراییل باشیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور، با بیان اینکه بانوان و مادران نقش مهمی در پیروزی نهایی جبهه حق دارند، اظهار کرد: زمانی که فرعون با وعده ظهور حضرت موسی(ع) مواجه شد، دست به کودک کشی و نسل کشی زد و لذا جنایت های رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر نویدبخش این ظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به جای جنگ با نظامیان با مادران و کودکان می جنگد

رژیم صهیونیستی به جای جنگ با نظامیان با مادران و کودکان می جنگد