مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-13حوادث

توقیف محموله 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده حامل 13 هزار و 426 قلم ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده حامل 13 هزار و 426 قلم ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی بیست و دوم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی با همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از رصد، یک دستگاه تریلر کشنده حامل قاچاق که از استان های جنوبی بارگیری شده بود اطلاع یافتند.

وی افزود: ماموران طی چندین ساعت کار اطلاعاتی محموله مورد نظر را طی یک عملیات در محورهای مواصلاتی لرستان توقیف، در بازرسی از این خودرو 13 هزار و 426 قلم ظروف آشپزخانه قاچاق کشف کردند.

الهی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن هشدار به مخلان نظام اقتصادی خاطرنشان کرد: عزم پلیس در مبارزه قاطع با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظام اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

توقیف محموله 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان