مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-09اقتصادي

صادرات در استان قزوین باید تقویت شود


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: امر صادرات در استان قزوین باید تقویت شود، چراکه بیش از 80 درصد تولیدات قزوین توسط بسترها و گمرک های دیگر صادر می شود.

- ایسنا/قزوین معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: امر صادرات در استان قزوین باید تقویت شود، چراکه بیش از 80 درصد تولیدات قزوین توسط بسترها و گمرک های دیگر صادر می شود.

  علی رحمانی روز پنجشنبه 18 آبان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صمت استان قزوین، با بیان اینکه تعاملات اداره کل صمت و شرکت شهرک ها در ادامه مسیر باید به قوت سنوات گذشته ادامه دار باشد، اظهار کرد: توسعه استان نیازمند حمایت از صنعت است و چنانچه چرخ صنعت در استان پویا باشد؛ می توانیم به سمت تحقق آرمان ها و همچنین منویات مقام معظم رهبری ازجمله تحقق شعار سال پیش برویم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین کمتر از یک درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده با این حال این استان، اولین یا دومین استان در جذب سرمایه و سرمایه گذار در کشور است.

وی با بیان اینکه در سال جاری سرمایه گذاری های خارجی چشمگیری در حوزه صنعت داشتیم، افزود: سیاست ما درخصوص حوزه صنعت سیاست حمایتی است.

استان قزوین در حوزه صنعت حرفی برای گفتن دارد و در حوزه جذب سرمایه گذار به مراتبی رسیده که خودش سرمایه گذار را انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات در استان قزوین باید تقویت شود

صادرات در استان قزوین باید تقویت شود