مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-04بين الملل

حمله قبایل عرب به اطراف پایگاه های آمریکا در سوریه همزمان با حملات راکتی


همزمان با حملات راکتی روزهای اخیر به پایگاه های اشغالگران آمریکا در سوریه، منابع رسانه ای از حمله مسلحانه اعضای قبایل عرب این کشور به مناطق اطراف این پایگاه ها در شرق سوریه خبر دادند.

- همزمان با حملات راکتی روزهای اخیر به پایگاه های اشغالگران آمریکا در سوریه، منابع رسانه ای از حمله مسلحانه اعضای قبایل عرب این کشور به مناطق اطراف این پایگاه ها در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع محلی در حومه دیرالزور به خبرنگار اسپوتنیک در شرق سوریه اعلام کردند: همزمان با انفجارهای شدیدی که در بزرگترین پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر رخ داد، گروه های جداگانه ای از اعضای قبایل عرب حملاتی را به مواضع شبه نظامیان وابسته به ارتش آمریکا در مجاورت این پایگاه انجام دادند.

این منابع گفتند: منطقه و روستاهای حومه شرقی دیرالزور شاهد پروازهای شدید پهپادها و بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه است، اما این موضوع مانع از انجام حملات جدید قبایل و طوایف عرب به مواضع شبه نظامیان تحت امر ارتش آمریکا در منطقه نشد.

طبق گفته این منابع، اعضای قبایل عرب، شبه نظامیان وابسته به واشنگتن را که در مدرسه ای در شهرک الطیانه در حومه شرقی دیرالزور مستقر بودند، با مسلسل و توپ هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله قبایل عرب به اطراف پایگاه های آمریکا در سوریه همزمان با حملات راکتی

حمله قبایل عرب به اطراف پایگاه های آمریکا در سوریه همزمان با حملات راکتی