مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-19پزشكي

فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان متناسب با رشته ها توسعه نیافته است


معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود راه اندازی رشته های متعدد در دانشگاه علوم پزشکی همدان، متأسفانه فضاهای آموزشی متناسب با این رشته ها توسعه نیافته است.

- ایسنا/همدان معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود راه اندازی رشته های متعدد در دانشگاه علوم پزشکی همدان، متأسفانه فضاهای آموزشی متناسب با این رشته ها توسعه نیافته است.

دکتر ابوالفضل باقری فرد یکشنبه 28 آبان در آیین کلنگ زنی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: در چند سال گذشته در همدان نسبت به توسعه کمی و کیفی رشته ها کارهای خوبی صورت گرفته و بیشتر رشته های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی این استان تدریس می شود اما از نظر فیزیکی متناسب با رشته ها توسعه و رشد نیافته است.

وی افزود: این وضعیت موجب تراکم دانشجو در رشته های مختلف پزشکی، دانشگاه و دانشکده های استان همدان شد به طوریکه دانشجویان از فضاهای لازم آموزشی و کمک آموزشی بی بهره هستند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت تصریح کرد: امروز با کمک استانداری همدان ایجاد ساختمان دانشکده جدید بهداشت آغاز شد تا بخشی از کمبود فضای آموزشی مورد نیاز در آینده نزدیک با توسعه و بهره برداری کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان متناسب با رشته ها توسعه نیافته است

فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان متناسب با رشته ها توسعه نیافته است