مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-18فرهنگي

اعلام فهرست فیلم های ایرانی جشنواره دریای سرخ عربستان


جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان امسال از تاریخ 30 نوامبر تا 9 دسامبر (9 تا 18 آذر) برگزار میشود و میزبان نمایش چند فیلم کوتاه و بلند و یک سریال ایرانی خواهد بود.

- جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان امسال از تاریخ 30 نوامبر تا 9 دسامبر (9 تا 18 آذر) برگزار میشود و میزبان نمایش چند فیلم کوتاه و بلند و یک سریال ایرانی خواهد بود.

سومین جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ عربستان فهرست آثار حاضر در این رویداد سینمایی را تکمیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان امسال از تاریخ 30 نوامبر تا 9 دسامبر (9 تا 18 آذر) برگزار میشود و میزبان نمایش چند فیلم کوتاه و بلند و یک سریال ایرانی خواهد بود.

طبق اعلام پیشین فیلم سینمایی رکسانا ساخته جدید پرویز شهبازی نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی است و تایتانیک، نسخه مناسب خانواده های ایرانی ساخته فرنوش صمدی و چمدان ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی در بخش مسابقه فیلم های کوتاه حضور خواهد داشت.

همچنین فیلم سینمایی کاپیتان ساخته محمد حمزه ای و انیمیشن سه بزغاله کونگپو ساخته فرزاد دالوند و کیانوش دالوند محصول مشترک ایران و چین در بخش خانواده و کودکان و سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی هم در بخش سریال های این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فهرست فیلم های ایرانی جشنواره دریای سرخ عربستان

اعلام فهرست فیلم های ایرانی جشنواره دریای سرخ عربستان