مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-02اقتصادي

برخورد جدی جهاد کشاورزی با بازار سیاه بذر گندم در مازندران


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه دلال ها و واسطه ها با خریداری بذر از اراضی تامین کننده بذر، آن را با قیمت های بالاتر به کشاورزان می فروشند و بازار سیاه ایجاد کرده اند، - بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری در ارتباط با موضوع کمبود بذر در استان مازندران، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با رایزنی از استان های دیگر بذر مورد نیاز برای امسال را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 تن بذر برای کشاورزان در سال جاری تامین می شود، افزود: اما فاصله بین عرضه و تقاضا نیز وجود دارد و در سال های گذشته هم همین مقدار بذر تامین می شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه امسال نیاز کشاورزان هم افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: برخی دلال ها و واسطه ها که بذر را از اراضی تامین کننده بذر خریداری کرده اند در حال وارد آوردن فشار روانی به بازار هستند.

مومنی با بیان اینکه ما از الان تا پایان آذر ماه فرصت کشت داریم و رایزنی هایمان را برای تامین بذر از استان های دیگر ادامه می دهیم، بیان کرد: جامعه کشاورزان آرامش خود را حفظ کنند.

دلالان و واسطه ها یک جو روانی سودجویانه ای ایجاد می کنند که بگویند بذر نیست و بذری که خودشان تهیه کرده اند هر روزه با قیمت های بالاتری به کشاورزان بفروشند و در واقع بازار سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی جهاد کشاورزی با بازار سیاه بذر گندم در مازندران

برخورد جدی جهاد کشاورزی با بازار سیاه بذر گندم در مازندران