مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-12اجتماعي

دانش آموز خوافی جایزه نوبل ایرانی گرفت


یکی از دانش آموزان خوافی در جشنواره علمی البرز، جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: یکی از دانش آموزان خوافی در جشنواره علمی البرز، جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد.

روح اله غلام پور سدهی به ایسنا گفت: دانش آموز صاینا عمرانی به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در بخش دانش آموزی که از آموزشگاه مشکات خواف در این جشنواره شرکت کرد با دریافت گواهی البرز و جایزه نقدی تقدیر و تجلیل شد.

وی افزود: در مراسم اعطای جایزه البرز که با پیشینه ای 60 ساله از اندیشه و سرشت پاک مرحوم حسینعلی البرز نشأت گرفته است، از 42 دانش آموز نخبه کشور قدردانی شد.

غلام پور سدهی اعلام کرد: از 42 دانش آموز نخبه کشور، 25 دانش آموز از مقطع متوسطه اول و 17 دانش آموز از مقطع متوسطه دوم بودند که مفتخر به کسب باسابقه ترین جایزه علمی کشور موسوم به نوبل ایرانی شدند.

وی با بیان اینکه این مراسم که با حضور سه نفر از برندگان جایزه البرز دانش آموزی در دهه 50 شمسی که امروز در مدارج عالی علمی، منشأ اثر هستند همراه بود دانش آموزان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش خواف، آیین شصت و یکمین سال جایزه البرز در بخش دانش آموزی، دوشنبه (15 آبان ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر آموزش و پرورش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز خوافی جایزه نوبل ایرانی گرفت

دانش آموز خوافی جایزه نوبل ایرانی گرفت