مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:202023-10-31سياسي

ولایتی: آنچه امروز در فلسطین رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا است


آنچه که امروز در فلسطین رخ می دهد، با حمایت مستقیم آمریکا است و عامل این جنایت ها نیز رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی کنند و با صراحت می گویند که اگر اسراییل وجود نداشت یک اسراییل به وجود می آوردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با شیخ نعیم قاسم در خصوص آخرین تحولات فلسطین و پیروزی های مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه گفت وگو کرد.

ولایتی در تماس تلفنی با معاون دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: امیدواریم که حزب الله لبنان به ریاست سید حسن نصرالله که فردی مؤمن، مقتدر، شجاع و مدبر هستند، همیشه در مبارزه با دشمنان موفق باشند همانطور که تاکنون چنین بوده است.

 وی با توجه به تحولات غزه و جنایاتی که اسراییل و حامیان آن مانند آمریکا علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجام می دهند، تأکید کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی کنند و با صراحت می گویند که اگر اسراییل وجود نداشت، یک اسراییل به وجود می آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ های صلیبی است و همه این جنایت ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: آنچه امروز در فلسطین رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا است

ولایتی: آنچه امروز در فلسطین رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا است