موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-15اقتصادي

تورم در حوزه مسکن روند کاهشی و کنترل شده خواهد داشت


معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه حوزه مسکن بیش ترین ضریب را در تورم کل دارد، گفت: در نیمه دوم سال انتظار ما این است که در حوزه مسکن روند کاهشی و کنترل شده را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید علی روحانی در نشست تخصصی نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اطلاع و آگاهی بخشی نسبت به پیشرفت ها و ظرفیت های پیشرفت منجر به امیدآفرینی نسبت به آینده خواهد شد، مطرح کرد: در دهه 90 میانگین رشد اقتصادی حدود 0.

7 درصد بوده است.

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه وضعیت سرمایه گذاری نیز مطلوب نبوده است، عنوان کرد: رشد اقتصادی در بهار سال 1402 به 7.

9 درصد رسیده است.

مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه روند خروج از رکود را طی کرده ایم، خاطرنشان کرد: در فصل بهار و تابستان سال 1402 شاهد همزمانی کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ مشارکت بوده ایم.

روحانی با بیان اینکه این اتفاق هیچ گاه در دهه 90 رخ نداد، تصریح کرد: عملکرد در حوزه رشد و نرخ بیکاری قابل دفاع بوده است، به این صورت که در سال 1402 به جهت نرخ رشد در بخش های مختلف وضعیت بهتری نسبت به سال 1401 و در این سال نیز وضعیت بهتری نسبت به سال 1400 داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم در حوزه مسکن روند کاهشی و کنترل شده خواهد داشت

تورم در حوزه مسکن روند کاهشی و کنترل شده خواهد داشت