مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-20اجتماعي

آب بارندگی تا فردا از خانه های مردم در بندرامام تخلیه می شود


هنوز آماری از تعداد خانه هایی که آب بارندگی وارد آن ها شده نداریم اما پیش بینی می شود تا فردابتوانیم آب را کاملا تخلیه کنیم.

- فریدون بندری فرماندار شهرستان ماهشهر امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با آخرین وضعیت آبگرفتگی در  بندرامام خمینی اظهار کرد: با وجود اینکه حدود یک ساعت بارش باران  در بندر امام خمینی(رض) رخ داد اما بیش از 112 تا 113 میلیمتر بارندگی را داشتیم به همین دلیل برخی نقاط در این شهر دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه شرایط توپوگرافی بندرامام خمینی(رض)  به نحوی است که مانند کاسه است به همین دلیل بعد از بارندگی آب در آن جمع می شود، افزود: آب بارندگی وارد منازلی شد که سطح آن ها پایین است.

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: کلیه دستگاه های امدادی و خدماتی به دستور استاندار برای کمک به مردم منطقه بسیج شدند که بتوانند در زمان کوتاهی آب را از منازل و معابر تخلیه کنند.

بندری با بیان اینکه هنوز آماری از تعداد خانه هایی که آب بارندگی وارد آن شده است نداریم، عنوان کرد: بنیاد مسکن کارشناسان خود را به منطقه ارسال کرده تا خسارتها را برآورد کنند علاوه بر این تمام ظرفیت های ترمیمی و خدماتی استان برای کمک به مردم به کار گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بارندگی تا فردا از خانه های مردم در بندرامام تخلیه می شود

آب بارندگی تا فردا از خانه های مردم در بندرامام تخلیه می شود