مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-11حوادث

کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه (جنگی و شکاری) از شکارچیان متخلف قبل از هرگونه شکار در ارتفاعات گرین کوه استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه (جنگی و شکاری) از شکارچیان متخلف قبل از هرگونه شکار در ارتفاعات گرین کوه استان خبر داد.

علی سالاروند 19 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو گروه شکارچی متخلف که به قصد شکار حیات وحش وارد منطقه شکار و صید ممنوع گرین شده بودند، قبل از هرگونه تخلفی توسط محیط بانان شهرستان سلسله دستگیر و از آن ها چهار قبضه اسلحه (کلاشینکف، برنو و دو اسلحه شکاری) کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: کشف دو قبضه اسلحه و دستگیری یک گروه از متخلفین در پی گشت و کنترل دو شبانه روز همکاران محیط بانان شهرستان سلسله در منطقه شکار و صید ممنوع گرین کوه و بعد از چند ساعت تعقیب و گریز و قبل از هرگونه اقدام به شکار، صورت گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در خصوص دستگیری گروه دوم شکارچی متخلف، افزود: دستگیری این شکارچیان در پایش ارتفاعات 3000متری (ولاش) گرین کوه و پس از تعقیب و گریز چندساعته صورت گرفته است و از این گروه متخلف نیز یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو و یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینفک به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در لرستان

کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در لرستان