مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-27سياسي

صهیونیست ها توان ایستادن روی پای خود را ندارند


صهیونیست ها دیگر نمی توانند حتی با کمک آمریکا و چند کشور اروپایی هم روی پای خود بایستند زیرا امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده و اقتدار آن ها تحسین برانگیز است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد گفت: صهیونیست ها دیگر نمی توانند حتی با کمک آمریکا و چند کشور اروپایی هم روی پای خود بایستند زیرا امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده و اقتدار آن ها تحسین برانگیز است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پنجم آبان ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از عرصه های تقوا تلاش برای وحدت و ایجاد نکردن تفرقه است، اظهار کرد: ایجاد کردن تفرقه در جامعه از مصادیق بی تقوایی است که آیات و روایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: در یکی از مناطق کشور جمعیت کمی در مقام تصاحب جایگاه هستند که امید است این مسائل در استان وجود نداشته باشد زیرا این گونه کارها اوج بی تقوایی است، البته توصیه قرآن کریم و اسلام وحدت و به هم پیوستگی اجتماعات است که باید مورد توجه قرار گیرد، از طرفی شیاطین این عالم در کمین هستند تا افراد را متفرق و آن ها را از صراط مستقیم جدا کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ادامه جنایات صهیونیست ها در منطقه غزه، بیان کرد: امروز غزه در اوج مظلومیت به سر می برد، در شرایطی قرار دارند که مدام ساختمان ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها توان ایستادن روی پای خود را ندارند

صهیونیست ها توان ایستادن روی پای خود را ندارند