مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-04سياسي

راهپیمایی 13 آبان در شهرهای تالش و رضوانشهر برگزار شد


امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی 13 آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در شهرهای تالش و رضوانشهر برگزار شد.

- صبح امروز شنبه سیزدهم آبان ماه، همزمان با سراسر کشور و با حضور حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه تالش، ایرج موذن سرپرست فرمانداری شهرستان، اعضای شورای تامین، دانش آموزان، معلمان، مسئولین و مردم شهید پرور و انقلابی تالش از چهار راه سپاه تا مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ مردم ولایتمدار و دانش آموزان غیور تالشی در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

در رضوانشهر نیز مردم ولایتمدار این شهرستان در سالروز ملی مبارزه با استکبار در قالب راهپیمایی 13 آبان بر علیه جنایت های اخیر صهیونیست ها در غزه خروشیدند و شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در رضوانشهر با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهرستان رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان، اعضای شورای تأمین، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و و دیگر مسئولین در کنار اقشار مختلف مردم از مقابل سپاه ناحیه به سمت مدرسه شرف رضوانشهر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان در شهرهای تالش و رضوانشهر برگزار شد

راهپیمایی 13 آبان در شهرهای تالش و رضوانشهر برگزار شد