مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 00:502023-11-11حوادث

مقصران حادثه فوت کودک 3 ساله در ارومیه تفهیم اتهام شدند


دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به دریافت شکایت والدین کودک سه ساله و ارجاع امر به کارشناس رسمی و با توجه به دریافت نظریه کارشناسی و نظریه تخصصی سازمان بازرسی استان، - دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به دریافت شکایت والدین کودک سه ساله و ارجاع امر به کارشناس رسمی و با توجه به دریافت نظریه کارشناسی و نظریه تخصصی سازمان بازرسی استان، اظهار کرد: ضمن جمع آوری مستندات توجه اتهام به متهم پرونده، مقصران حادثه جهت تبیین و تفهیم اتهام به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی احضار شده اند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت: مقصران حادثه فوت کودک سه ساله بر اثر حمله سگ های ولگرد در شهرک شاهد ارومیه با احضار به شعبه هفت بازپرسی، تفهیم اتهام شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی دادستانی ارومیه، حسین مجیدی شنبه شب در این خصوص اظهار کرد: پس از دریافت خبر فوت کودک سه ساله در شهرک شاهد توسط سگ های ولگرد، بلافاصله موضوع در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی قرار گرفت.

  وی اضافه کرد: با ارجاع این پرونده به شعبه هفت بازپرسی و اعزام بازپرس به محل، مراحل رسیدگی در سریع ترین زمان ممکن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران حادثه فوت کودک 3 ساله در ارومیه تفهیم اتهام شدند

مقصران حادثه فوت کودک 3 ساله در ارومیه تفهیم اتهام شدند