مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-04سياسي

حالا دیگر «فن تز» یک ایده خیالی و روی کاغذ نیست!


از جمله سوالات پرتکراری و بنیادینی که جامعه دانشگاهی در کشورمان از دیرباز با آن دست به گریبان بوده، چگونگی خلاصی از مسائل محض علمی و پل زدن به حوزه فعالیت و کسب و کار و به زبان دیگر، - برای رهایی دانشجویان از مقاله هایی که غالبا در دنیای تئوری می مانند و تقریبا کارایی محسوسی ندارند، چه می شود کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله سوالات پرتکراری و بنیادینی که جامعه دانشگاهی در کشورمان از دیرباز با آن دست به گریبان بوده، چگونگی خلاصی از مسائل محض علمی و پل زدن به حوزه فعالیت و کسب و کار و به زبان دیگر، اتصال دانش به صنعت است.

سوالی که مدتی پیش یک ایده برای پاسخ دادن به آن مطرح گردید و برخلاف بسیاری از ایده ها و طرح ها، خیلی زود هم به کار بسته شد و حالا به ثمر هم نشسته است.

صحبت درباره فن تز است؛ طرح حفاظت از دستاورد های فناورانه که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری سازی پایان نامه های حوزه فناوری راهبردی ارائه کرد تا دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان تشویق شوند که به جای بسیاری از مسائل، تز پایان نامه ای را انتخاب کنند که کاربردی است و می تواند به یک یا چند نیاز پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالا دیگر «فن تز» یک ایده خیالی و روی کاغذ نیست!

حالا دیگر «فن تز» یک ایده خیالی و روی کاغذ نیست!