مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-19اقتصادي

اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان برای تحقق طرح توسعه حرم


استاندار گیلان از اختصاص 100 میلیارد تومان برای طرح توسعه و بازآفرینی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در حاشیه آیین غبارروبی آستان مقدس سید جلال الدین اشرف(ع) و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استانداری از هیچ تلاشی برای اجرای طرح توسعه حرم دریغ نمی کند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه 100 میلیارد تومان برای طرح توسعه و بازآفرینی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) اختصاص داد و استانداری هم از محل اعتبارات استانی مبلغی برای برای اجرای این طرح به شهرستان کمک خواهد کرد.

وی، طرح توسعه حرم مطهر را یکی از مطالبات و درخواست های مهم مردم شهر آستانه اشرفیه دانست و گفت: اعتبارات خوبی از طرف شهرداری آستانه اشرفیه و معاونت عمرانی استانداری در حوزه بازآفرینی شهری به شهر اختصاص خواهد یافت و همچنین با کمک و همراهی هیئت امنای حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع)  سازمان اوقاف و امور خیریه، امام جمعه و سپاه پاسداران تلاش می کنیم خواسته مردم به سرعت محقق شود.

نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به رایزنی با سفیر عراق در ایران در خصوص اعزام زوار عراقی به مرقد مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) بیان کرد: در حوالی شهر نجف اشرف اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان برای تحقق طرح توسعه حرم

اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان برای تحقق طرح توسعه حرم