مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-20سياسي

دوایی؛ اسوه ای بی بدیل در عرصه پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت مقام استاد علم و اخلاق، زنده یاد منوچهر دوایی و رونمایی از کتاب طبیب دوران با حضور جمعی از مسئولان، - مراسم گرامیداشت مقام استاد علم و اخلاق، زنده یاد منوچهر دوایی و رونمایی از کتاب طبیب دوران با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و پیشکسوتان، دانشجویان و خانواده دکتر دوایی امروز در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت مقام استاد علم و اخلاق، زنده یاد منوچهر دوایی و رونمایی از کتاب طبیب دوران با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و پیشکسوتان، دانشجویان و خانواده دکتر دوایی امروز در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.

در این مراسم محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی، محمد حسین صفار هرندی سیاست مدار وفعال رسانه، علیرضا زالی رییس دانشگاه، محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر ایران و جمعی از مسئولان دانشگاه، اساتید، پیشکسوتان، دانشجویان و خانواده زنده یاد دوایی حضور داشتند.

دوایی ترجمان عملی خطبه متقین حضرت علی (ع) بود محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی در این مراسم توصیف ویژگی های دوایی به عنوان فردی جامع الاطراف را بسیار دشوار خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوایی؛ اسوه ای بی بدیل در عرصه پزشکی

دوایی؛ اسوه ای بی بدیل در عرصه پزشکی