مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-31اقتصادي

گازرسانی به 70 روستای استان زنجان در دست اجراست


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح گازرسانی به مناطق محروم و توسعه پایدار کشور، در سال جاری پروژه گازرسانی به 70 روستا در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان زنجان در دست اجراست.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح گازرسانی به مناطق محروم و توسعه پایدار کشور، در سال جاری پروژه گازرسانی به 70 روستا در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان زنجان در دست اجراست.

رحیم سلیمانی نژاد ظهر امروز (9 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تاکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 94.

3 درصد روستاهای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند، اظهار کرد: با بهره برداری از70 طرح گاز روستایی، درصد نفوذ گاز در روستاهای استان را به 97.

8 درصد افزایش می دهد.

وی به اقدامات دولت سیزدهم در راستای گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان اشاره کرد و افزود: شرکت گاز زنجان، گام های بلندی در زمینه ایجاد زیرساخت های توسعه و امیدآفرینی در مناطق محروم و کم برخوردار برداشته است، به طوری که تاکنون 712 روستای استان به شبکه گاز کشور متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد مصرف کنندگان گاز روستایی زنجان را 120 هزار و 73 مشترک اعلام کرد و یادآور شد: در شش ماهه اول سال جاری 2 هزار و 871 مشترک روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 70 روستای استان زنجان در دست اجراست

گازرسانی به 70 روستای استان زنجان در دست اجراست