مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:362023-11-13اقتصادي

امضای تفاهم نامه ی همکاری بین استانداری ایلام و شرکت بین المللی پارازاگرس یاران


تفاهم نامه ی همکاری مشترک در حوزه های عمرانی، راه آهن، تجاری، گردشگری، پتروشیمی و نفت بین استانداری ایلام و شرکت بین المللی پارازاگرس یاران (ایران - سوئد) با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و مدیران این شرکت امضا شد.

- ایسنا/ایلام تفاهم نامه ی همکاری مشترک در حوزه های عمرانی، راه آهن، تجاری، گردشگری، پتروشیمی و نفت بین استانداری ایلام و شرکت بین المللی پارازاگرس یاران (ایران - سوئد) با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و مدیران این شرکت امضا شد.

دکتر حسن بهرام نیا در محل دفتر تهران، میزبان گروهی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی شرکت بین المللی پارازاگرس یاران(ایران - سوئد) بود.

دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست با این تیم سرمایه گذاری، گفت: استان ایلام، استانی غنی از نعمات و مواهب خدادادی است و خوشبختانه در دولت دکتر رییسی همه ی تلاش دولت بر مبنای توسعه ی همه جانبه ی این استان است.

وی افزود: با تلاش مجموعه ی دولت و تعامل با سرمایه گذاران عزم خود را جزم کرده ایم ایلام را از محرومیت خارج کنیم و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام داده ایم و زیرساخت های بسیار خوبی ایجاد کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، نماینده ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: دولت با تمام تلاش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ی همکاری بین استانداری ایلام و شرکت بین المللی پارازاگرس یاران

امضای تفاهم نامه ی همکاری بین استانداری ایلام و شرکت بین المللی پارازاگرس یاران