مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:282023-11-13سياسي

هدف کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی تربیت نیروی انسانی است


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف کانون تربیت نیروی انسانی خلاق، مومن، انقلابی، فرهیخته و کادرسازی در مساجد است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف کانون تربیت نیروی انسانی خلاق، مومن، انقلابی، فرهیخته و کادرسازی در مساجد است.

مرتضی شفیعی با حضور در غرفه ایسنا، در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی گفت: اعتقاد داریم جوان مسجدی باید در حوزه ی علمی، نخبه و در حوزه ی فرهنگی صاحب فکر بوده و در حوزه ی اقتصادی نیازمند دیگران نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد 30 سال قبل با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی شده که در حال حاضر بیش از 26هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی کشور فعال هستند.

وی با بیان اینکه تعداد 1440 کانون در مساجد شهری و روستایی آذربایجان شرقی فعالیت می کنند، ادامه داد: از این تعداد کانون بالغ بر 600 کتابخانه مخزن دار که دارای قرائتخانه هستند و تعدادی کتابخانه باز هم در صحن مسجد وجود دارد که عموم نمازگزاران می توانند از آنها استفاده کنند.

وی یادآور شد: اقدامات مربوط به کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای سال جاری در استان در حوزه های آموزشی، فرهنگی و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی تربیت نیروی انسانی است

هدف کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی تربیت نیروی انسانی است