مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-25پزشكي

تعهد بیمه سلامت برای درمان ناباروری با پوشش بیمه ای 90درصد


مدیرکل بیمه سلامت اصفهان با اشاره به پوشش بیمه ای خدمات درمانی ناباروری گفت: زوج های نابارور می توانند در طول یکسال از سه دوره خدمات درمان ناباروری در تعهد بیمه سلامت با پوشش بیمه ای 90 درصد تعرفه بخش خصوصی و خیریه ای استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین صفاری، مدیرکل بیمه سلامت اصفهان گفت: صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج از ابتدای آبان 1401 راه اندازی شده و در این مدت هزینه درمانی برای بیش از 74 هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان اصفهان پرداخت شده است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت به منظور حمایت، کاهش پرداخت از جیب و جبران بخشی از هزینه درمان 107 بیماری خاص و صعب العلاج از جمله بیماران تالاسمی، هموفیلی، ام اس، دیالیزی، پیوندهای کلیه، انواع سرطانها، اتیسم، بال پروانه ای، بیماران مزمن روانی اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برغم اینکه درصد افراد بیمه شده بیمه سلامت در این استان نسبت به سایر استان ها کمتر است، اصفهان رتبه نخست کشور را در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج به خود اختصاص داده است.

   مدیرکل بیمه سلامت اصفهان اظهار داشت: بیشتر هزینه هایی که برای حمایت از بیماران خاص پرداخت شده در زمینه بیماران سرطانی بوده و داروهای بیماران سرطانی بیشترین پوشش هزینه را برای بیمه سلامت در بر داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد بیمه سلامت برای درمان ناباروری با پوشش بیمه ای 90درصد

تعهد بیمه سلامت برای درمان ناباروری با پوشش بیمه ای 90درصد