مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-14اجتماعي

کوره های آجرپزی در اصفهان ساماندهی می شوند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در راستای کنترل آلودگی هوا، ساماندهی کوره های آجرپزی در اصفهان صورت گرفته و حدود 48 واحد غیرمجاز تعطیل خواهند شد.

- احمدرضا لاهیجان زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان در خصوص موضوع آلودگی هوا در استان، بیان کرد: هرساله با ورود به فصل سرما و ایجاد پدیده وارونگی دما، دچار مشکلاتی در زمینه آلودگی هوا می شویم و به خصوص این مشکل در کلان شهر اصفهان وجود دارد که در این اقدامات زیادی برای کنترل آلودگی هوا در استان انجام شده است.

لاهیجان زاده یادآور شد: در راستای کنترل آلودگی هوا، ساماندهی کوره های آجرپزی در اصفهان صورت گرفته و حدود 48 واحد غیرمجاز تعطیل خواهند شد همچنین موضوع بهسازی کوره های قدیم و تبدیل به کوره های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ساماندهی واحدهای ریخته گری، ساماندهی حمل و نقل شهری و فاز دوم مترو اصفهان که امید می رود تا پایان سال 1403 وارد مدار شود، از جمله اقداماتی است که در راستای مقابله با آلودگی هوا و کنترل آن انجام می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه دولت و مجلس باید برای برخی موارد به سرعت تصمیم گیری کنند، تاکید کرد: موضوع خروج خودروهای فرسوده در راستای کنترل آلودگی هوا از توان استان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره های آجرپزی در اصفهان ساماندهی می شوند

کوره های آجرپزی در اصفهان ساماندهی می شوند