مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-24سياسي

هشدار مدعی العموم به شهرداران شهرستان زرند درمورد سگ های ولگرد


دادستان زرند خطاب به شهرداران شهرستان بیان کرد: در راستای مواد 2 و 5 دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و اجرای بند 15 از ماده 55 قانون شهرداری، - ایسنا/کرمان دادستان زرند خطاب به شهرداران شهرستان بیان کرد: در راستای مواد 2 و 5 دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و اجرای بند 15 از ماده 55 قانون شهرداری، سریعا برای حل بحران وجود سگ های ولگرد اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه موضوع افزایش سگ های بلاصاحب و ولگرد در معابر عمومی، مورد گلایه شهروندان زرندی قرار گرفت، رضا یعقوبی دادستان شهرستان با ورود به موضوع، شهرداران شهرستان را به حل این معضل که علاوه بر مشکلات بهداشتی، امنیت جسمی و روانی شهروندان را به خطر انداخته، ملزم نمود.

وی با اشاره به کثرت سگ های ولگرد در سطح شهرستان و مشکلات ناشی از وجود آنها گفت: افزایش تعداد سگ های ولگرد و آسیب های روحی و جسمی این حیوانات، برای شهروندان منجر به نارضایتی عمومی و در نتیجه ایجاد مطالبات مردمی برای ساماندهی این حیوانات شده است.

دادستان زرند ادامه داد: در راستای مواد 2 و 5 از دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه به جهت رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم و همچنین ایجاد نظم و امنیت شهری در اجرای بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها، با توجه به اینکه وظیفه دفع حیوانات بدون صاحب و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدعی العموم به شهرداران شهرستان زرند درمورد سگ های ولگرد

هشدار مدعی العموم به شهرداران شهرستان زرند درمورد سگ های ولگرد