مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 00:502023-11-14اجتماعي

اعلام شیوه نامه ساماندهی مهدهای کودک در شرایط آلودگی هوا


به منظور خدمت رسانی به والدین شاغل به ویژه شاغلین حوزه های خدمات عمومی، کودکستان ها می توانند در صورت تقاضای ایشان و با اخذ اجازه از اداره آموزش و پرورش ناحیه/منطقه و شهرستان، - به منظور خدمت رسانی به والدین شاغل به ویژه شاغلین حوزه های خدمات عمومی، کودکستان ها می توانند در صورت تقاضای ایشان و با اخذ اجازه از اداره آموزش و پرورش ناحیه/منطقه و شهرستان، صرفاً کودکان این والدین را بدون اخذ وجه اضافه پذیرش کنند.

 سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شیوه نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان ها، آموزش های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی در شرایط آلودگی هوا را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس ماده (41) شیوه نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان ها، آموزش های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی در وضعیت قرمز (آلودگی هوا) به شرح ذیر است: ماده 41 - مطابق با آیین نامه اجرایی تبصره 3 ماده 3 قانون هوای پاک ، در وضعیت قرمز تمامی کودکستان ها (مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی) باید تعطیل شوند.

در این شرایط به منظور خدمت رسانی به والدین شاغل به ویژه شاغلین حوزه های خدمات عمومی، کودکستان ها می توانند در صورت تقاضای ایشان و با اخذ اجازه از اداره آموزش و پرورش ناحیه/منطقه و شهرستان، صرفاً کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شیوه نامه ساماندهی مهدهای کودک در شرایط آلودگی هوا

اعلام شیوه نامه ساماندهی مهدهای کودک در شرایط آلودگی هوا