مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-07سياسي

پیامدشناسی جنگ غزه


سید مقاومت روز جمعه چه گفت؟ او بیش از یک ساعت بدون لکنت زبان در کمال فصاحت و بلاغت و صراحت سخن گفت! تحلیل محتوای سخنان او فوق العاده مهم است! - خبرگزاری فارس - محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان پیامدشناسی جنگ غزه نوشت: 1- جمعه گذشته حادثه مهمی در تاریخ منبر ، موعظه و نصیحت روی داد.

یک روحانی یک سید از سلاله رسول الله و زهرای اطهر (س) به منبر رفت درحالی که حداقل 4 میلیارد نفر مستمع در پای منبر و ایستاده و برخی نشسته بودند.

حجت اسلام و حجت مسلمین سیدحسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان پس از شکستن یک ماه سکوت در یک سخن گاه جهانی به منبر رفت تا به پرسش های بی پاسخ فلسفه وجودی عملیات محیرالعقول طوفان الاقصی پاسخ دهد.

  او از منبر پایداری و مقاومت با استبداد جهانی اتمام حجت کرد.

گونه شناسی مخاطبین او در پای این منبر الهی جالب است.

الف- ملت های عربی، مسلمانان جهان و آزادگان جهان که براساس یک فطرت الهی و انسانی با یک اندوه وجدانی پای منبر او نشسته بودند تا ببینند عاقبت نسل کشی، جنایات جنگی صهیونیست ها در حملات موشکی و بمباران های جنون آمیز چه می شود؟ آیا حزب الله به عنوان خط مقدم نبرد با صهیونیست ها دست به قبضه شمشیر در این فضای طوفانی خواهد برد؟ ب- اندیشمندان ، فیلسوفان سیاسی ، جامعه شناسان و روشنفکران جهان آمده بودند تا بشنوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدشناسی جنگ غزه

پیامدشناسی جنگ غزه