مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-29بين الملل

راستی آزمایی جامعه جهانی در ادعای حمایت از حقوق بشر


ارتکاب جنایات جنگی متعدد و مکرر و جنایات علیه بشریت، شاخصه اصلی این رژیم صهیونیستی است که حتی تصویب اسناد و قوانین بین المللی نیز اثری بر توقف این رویکرد مجرمانه مقامات رژیم صهیونیستی نداشته است.

- فارس پلاس؛ دکتر عباسعلی کدخدایی در یادداشتی نوشت: این روز ها سرزمین همیشه مقاوم غزه شاهد جنایاتی بی شمار است که ددمنشانه مردمان مظلوم این قطعه از کره خاکی را نشانه رفته و جان و مال عزیزان ساکن در آن را به نابودی می کشاند و این همه اتفاق نمی افتد مگر از سوی رژیمی غاصب و جنایتکار مانند رژیم صهیونیستی که از آغاز با قتل و ترور زنان و کودکان فلسطین آغاز کرد و این خوی وحشیانه و جنایت آمیز را در ادامه حیات خود استمرار بخشیده است.

ارتکاب جنایات جنگی متعدد و مکرر و جنایات علیه بشریت، شاخصه اصلی این رژیم صهیونیستی است که حتی تصویب اسناد و قوانین بین المللی نیز اثری بر توقف این رویکرد مجرمانه مقامات رژیم صهیونیستی نداشته و ابزار های مرسوم بین المللی نیز قادر به پایان بخشیدن به این جنایات بی شمار نبوده است.

نظام بین الملل با پذیرش و شناسایی این رژیم غاصب و سکوت در مقابل جنایات بی شمار آن گویا خود را همراه کرده تا با سکوت یا گاهی با حداقل انذار، کنج عافیت گزیند و بیش از آنکه در صدد احقاق حقوق ستمدیدگان باشد همراهی همگام با سکوت را انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستی آزمایی جامعه جهانی در ادعای حمایت از حقوق بشر

راستی آزمایی جامعه جهانی در ادعای حمایت از حقوق بشر