مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-20حوادث

کشف 6 قبضه سلاح غیرمجاز از یک وانت در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از کشف 6 قبضه سلاح غیرمجاز در یک دستگاه وانت نیسان در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ احمد نگهبان در گفت وگو با  تسنیم ،اظهارداشت:ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با گسترش چتر اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی سابقه دار در قاچاق سلاح شکاری غیرمجاز از استان های غربی و شمالی و توزیع سلاح غیرمجاز در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک هفته کار اطلاعاتی و استفاده از سیستم های هوشمند پلیسی سرانجام روز گذشته متهم را در حال انتقال محموله سلاح های غیرمجاز به شهر مشهد با یک دستگاه وانت نیسان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد، افزود: در این عملیات ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی مشهد ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از خودرو وانت نیسان 6 قبضه سلاح شکاری طرح وینچستر که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

نگهبان با اشاره به توقیف خودرو وانت و معرفی متهم به دادسرا بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح های غیرمجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 قبضه سلاح غیرمجاز از یک وانت در مشهد

کشف 6 قبضه سلاح غیرمجاز از یک وانت در مشهد