مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-14بين الملل

راهنمای کویرنوردی در کرمان


معمولاً در فصل پاییز و زمستان انتخاب بلیط پرواز فلای تودی به مقصد مناطق کویری طرفداران زیادی دارد و یکی از آن ها شهر کرمان است که کویر شهداد را با جاذبه ها و تفریحات خاص در خود جای داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فلای تودی، اگر می خواهید برای مدتی هرچند کوتاه خود را از استرس و تنش های روزمره جدا کنید، رفتن به کویر شهداد و تماشای زیبایی های این منطقه می تواند لحظات آرامش بخشی را برای شما به ارمغان آورد.

با فلای تودی بلیط کرمان را رزرو کنید و کویر شهداد را ببینید زمانی که قصد سفر به این منطقه کویری را دارید بهتر است با مراجعه به فلای تودی بهترین بلیط پرواز به مقصد کرمان را برای خود انتخاب کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به این شهر برسید.

برای این کار کافی است وارد وب سایت شده و بلیط هواپیما تهران کرمان را از طرق فیلدهای جستجو، انتخاب کنید و با مشخص کردن تاریخ، بلیط خود را در زمان مدنظر خریداری کنید.

خوب است بدانید که کویر شهداد به عنوان گرم ترین نقطه جهان شناخته می شود که بالاترین دمای آن به 70 درجه سانتی گراد می رسد اما خیالتان راحت باشد که در فصل پاییز و زمستان موقعیت مناسبی برای گردش و تفریح دارد.

این منطقه کویری در فاصله 40 کیلومتری از شهر شهداد استان کرمان قرار دارد و با وجود پدیده های زمین شناسی منحصربه فرد و تفریحات مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای کویرنوردی در کرمان

راهنمای کویرنوردی در کرمان