مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-14فرهنگي

جزییات برگزاری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم


دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با بیان اینکه امسال جشنواره در سه بخش صحنه ای، خیابانی و عکس تئاتر برگزار می شود، گفت: 9 نمایش صحنه ای و 8 نمایش خیابانی به مدت سه روز رقابت خواهند کرد و 6 اثر برگزیده راهی جشنواره منطقه ای فجر می شوند.

- ایسنا/قم دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با بیان اینکه امسال جشنواره در سه بخش صحنه ای، خیابانی و عکس تئاتر برگزار می شود، گفت: 9 نمایش صحنه ای و 8 نمایش خیابانی به مدت سه روز رقابت خواهند کرد و 6 اثر برگزیده راهی جشنواره منطقه ای فجر می شوند.

صدیقه مشایخی امروز در نشست خبری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: امسال جشنواره در سه بخش صحنه ای، خیابانی و عکس تئاتر برگزار می شود.

وی به فرآیند اجرایی این جشنواره اشاره و اظهار کرد: بعد از انتشار فراخوان جشنواره در شهریورماه، 36 گروه نمایشی برای حضور در بخش صحنه ای این جشنواره اعلام آمادگی کرده و متون نمایشی خود را به دبیرخانه ارسال کردند که از این تعداد، 24 نمایشنامه برای راهیابی به مرحله بازبینی مورد تأیید قرار گرفت.

دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم تصریح کرد: در ادامه، امکانات تمرین برای گروه ها فراهم شد و در مرحله بازبینی نهایی، 9 نمایش شکارچی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

جزییات برگزاری بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم