مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-21اقتصادي

صدور پروانه ساختمانی 7 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروانه ساختمانی هفت هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان گرفته شده است و تا پایان سال، پروانه ساختمانی تمام واحدهای مسکونی های در حال ساخت گرفته می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروانه ساختمانی هفت هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان گرفته شده است و تا پایان سال، پروانه ساختمانی تمام واحدهای مسکونی های در حال ساخت گرفته می شود.

اصغر اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بر لزوم تسریع در صدور پروانه های ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شهرداری ها تاکید کرد و افزود: شهرداری زنجان برای صدور پروانه های ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن به شکل ویژه همکاری کند.

وی اظهار کرد: تسهیل صدور پروانه ساختمانی پروژه ها طرح نهضت ملی مسکن باید مد نظر شهرداری زنجان قرار گیرد و در این زمینه مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروانه ساختمانی برای هفت هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر زنجان گرفته شده است گفت: اکنون بیش از 19 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود 14 هزار و 500 واحد از آنها در شهر زنجان و بقیه در سایر شهرهای استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساختمانی 7 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

صدور پروانه ساختمانی 7 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان