مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20بين الملل

پوتین: با چین برای حل مشکلات جهانی همکاری می کنیم


رییس جمهور روسیه طی پیامی به اجلاس گفتگوها میان احزاب حاکم روسیه و چین، گفت که دولت های پکن و مسکو در حال هماهنگی تلاش هایشان برای حل مهمترین مشکلات بین المللی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) بر همکاری با چین برای حل بحران های جهانی تاکید کرد.

پوتین طی پیامی به اجلاس گفتگوها میان احزاب حاکم روسیه و چین، گفت که دولت های پکن و مسکو در حال هماهنگی تلاش هایشان برای حل مهمترین مشکلات بین المللی هستند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد که روسیه و چین با همکاری یکدیگر، تلاش می کنند تا نظم جهانی عادلانه تر و دموکراتیک تر ایجاد نمایند.

رییس جمهور روسیه در این پیام ضمن اشاره به پروژه های مشترک بزرگ در حوزه های اقتصادی، انرژی، حمل و نقل و بشردوستانه بین دو طرف در حال اجرا است، تصریح کرد: روابط و شراکت راهبردی و جامع روسیه و چین، در بالاترین سطح خود به سر می برند .

طبق این گزارش، پوتین ضمن اشاره به توسعه روابط بین روسیه و چین در سال های اخیر، گفت که این امر به وسیله تعاملات سازنده و بسیار خوب حزب روسیه متحد و حزب کمونیست چین ممکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: با چین برای حل مشکلات جهانی همکاری می کنیم

پوتین: با چین برای حل مشکلات جهانی همکاری می کنیم