مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-06سياسي

اهدای 440 دستگاه لوازم گرمایشی و سرمایشی به مددجویان تهرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شکرالهی نژاد، معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده های تحت حمایت، - معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال 440 دستگاه لوازم گرمایشی و سرمایشی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شکرالهی نژاد، معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده های تحت حمایت، گفت: هر ساله در ابتدای فصل پاییز و تابستان خدمات تأمین لوازم ضروری زندگی از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی به خانواده های تحت حمایت ارائه می شود.

وی افزود: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن ها انجام می شود.

در همین جهت با نیازسنجی های انجام شده توسط حوزه حمایت و سلامت خانواده، 229 دستگاه بخاری گازی به ارزش 494 میلیون تومان از طریق هم افزایی با خیّران نیک اندیش تأمین و میان این تعداد خانواده توزیع شده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری نیز 91 دستگاه کولر آبی و 120 دستگاه آبگرم کن با هم افزایی خیّران تأمین و میان خانواده های تحت حمایت این نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 440 دستگاه لوازم گرمایشی و سرمایشی به مددجویان تهرانی

اهدای 440 دستگاه لوازم گرمایشی و سرمایشی به مددجویان تهرانی