مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-24حوادث

پلیس، لندکروز قاچاق را از خانه ای بیرون کشید


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال از یک منزل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران یگان تکاوری 117 فرماندهی انتظامی استان طی اشراف اطلاعاتی مبنی بر پارک یکدستگاه خودرو قاچاق در یک منزل در یکی از روستاهای حوزه شهرستان بندرعباس پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی و ورود در محل یکدستگاه خودروی لندکروز سفید رنگ را مشاهده که پس از بررسی های دقیق و انجام استعلام های صورت گرفته قاچاق بودن خودروی مذکور محرز شد که در این رابطه خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش خودروی قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 30میلیارد ریال اعلام کرد، یادآورشد: پرونده در این رابطه تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار جاویدان در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس، لندکروز قاچاق را از خانه ای بیرون کشید

پلیس، لندکروز قاچاق را از خانه ای بیرون کشید