مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-25اجتماعي

اعزام 10 هزار دانش آموز فارس به مناطق دفاع مقدس


رییس قرارگاه راهیان نور سپاه فجر فارس از اعزام 10 هزار دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق دفاع مقدس جنوب کشور خبر داد و گفت: با حمایت فرمانده سپاه فجر، - ایسنا/فارس رییس قرارگاه راهیان نور سپاه فجر فارس از اعزام 10 هزار دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق دفاع مقدس جنوب کشور خبر داد و گفت: با حمایت فرمانده سپاه فجر، اردوی راهیان نور تنها در استان فارس 4 روزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هاشم جمالی امروز، 3 آبان ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریح برنامه های راهیان نور امسال پرداخت و گفت: با همکاری آموزش و پرورش 10 هزار دانش آموز دختر و پسر استان فارس به راهیان نور جنوب از 7 آبان اعزام می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس افزود: اعزام دانش آموزان به راهیان نور تا 20 بهمن ماه ادامه داد و دانش آموزان از یادمان های علقمه، شلمچه، دهلاویه، طلاییه، فتح المبین، معراج الشهدا و اروند بازدید خواهند کرد و علاوه بر دانش آموزان اقشار مختلف مردم نیز در قالب خانوادگی و کاروانی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه 6 هزار دانشجو استان فارس نیز به مناطق عملیاتی و یادمان های جنوب فارس اعزام می شوند، تصریح کرد: 21 هزار نفر از محلات تا پایان سال اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 هزار دانش آموز فارس به مناطق دفاع مقدس

اعزام 10 هزار دانش آموز فارس به مناطق دفاع مقدس