مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-14سياسي

پروازهای فرودگاه کیش افزایش پیدا کند


با توجه به مطالبه عمومی مردم و فعالان اقتصادی جزیره کیش، پروازهای فرودگاه کیش افزایش پیدا کند.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه کیش گفت: با توجه به مطالبه عمومی مردم و فعالان اقتصادی جزیره کیش، پروازهای فرودگاه کیش افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز صبح امروز (بیست و سوم آبان ماه)، در آیین افتتاح ترمینال جدید فرودگاه کیش که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار کرد: جامعه اسلامی و جهان اسلام امروز توانسته است به توسعه علمی قابل قبولی دست پیدا کند و در حال حاضر به درخت تنومند علمی تبدیل شده است.

وی، با اشاره به شگف زدگی جهان از پیشرفت های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف توانسته است شگفتی جهانیان را برانگیزد و پیشرفت های حاصل شده در صنعت موشکی، صنعت هسته ای، صنعت نفت و گاز و همین فرودگاه مدرن از جمله این پیشرفت ها محسوب می شود.

امام جمعه کیش، با بیان این نکته که جمهوری اسلامی مولفه های قدرت ایران در جهان را تقویت کرد، بیان کرد: دشمنان ایران از پیشرفت های جمهوری اسلامی بسیار هراسان هستند به همین جهت در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند که قطار پیشرفت انقلاب را از ریل خارج کنند که با رهبری و تدبیر حضرت آیت الله خامنه ای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه کیش افزایش پیدا کند

پروازهای فرودگاه کیش افزایش پیدا کند